צילום מוצרים מקצועי - צילום מוצרים – לגעת ביופי
צלמים   צילום מקצועי
אודות הסטודיו הדפסה על קנבס תמונות לסלון


צילום מוצרים – לגעת ביופי

"תמונה אחת שווה אלף מילים", אומר פתגם עממי מוכר. ואכן, אין דרך טובה יותר להעביר את ייחודו של מוצר מאשר באמצעות צילום מוצרים. במאמר שלפניכם תגלו מדוע גם הארגון שלכם זקוק לצילום מוצרים מקצועי.

צילום קטלוגים וצילום תמונות של מוצרים הן דרכים יעילות במיוחד להבליט את יתרונותיו של מוצר, את שימושיו, את יעילותו ואת החן שבו לכל קהל יעד. תינוקות, ילדים, נוער, מבוגרים, ישישים, גברים ונשים – כולנו בוחרים כל מוצר או שירות גם בהסתמך על מראם החיצוני.

כמעט כל חברה המייצרת או מוכרת מוצרים משתמשת
בצילום מוצרים, בצילום קטלוגים, בצילום ציורים או בצילום תמונות של מוצריה, כדי לשווקם לפלח השוק שלה. מבלי להראות לרוכשים הפוטנציאלים צילום מוצרים, צילום תמונות של מוצרים או צילום ציורים של המוצרים, קשה מאד להדגיש את יתרונותיו של המוצר ולהמחיש את חווית הקניה שלו
.

צילום מוצרים הוא אחד האתגרים החשובים שעומדים בפני כל חברה המייצרת מוצרים ומעוניינת לשווק אותם לציבור הרחב. "אין כמו מראה עיניים", נהוג לומר, אבל כדי שהלקוח יוכל להתרשם במו עיניו מהמוצר - כלומר בחנות פיזית - יש לפתות אותו קודם לכן להגיע אליה בעזרת צילום מוצר, והדבר נעשה בדרך כלל באמצעות קטלוגים שבהם מופיעים צילומי מוצרים.

צילום מוצרים – אמנות הפיתוי בשירות הלקוח
כולנו מכירים קטלוגים המחולקים כמעט בכל בית בישראל: קטלוגים המכילים צילומי מוצרי ריהוט, צילום תמונות תמרוקים, צילום מוצרי מזון ומשקה וכדומה. בקטלוגים אלו מופיעים צילומי המוצרים הנמכרים ברשתות, ואלו ממחישים למתבוננים בקטלוג את המוצרים ומגרים אותם להגיע לחנות ולרכוש את מוצרים שהופיעו בצילומי הקטלוג. לצילום מוצר איכותי יכולה להיות השפעה רבה מאוד על קונה פוטנציאלי. כדי להשיג צילום מוצר איכותי משתמשות החברות המסחריות בצלמים מנוסים ומקצועיים, שלהם התמחות רבה בצילום מוצרים.

אבל לא רק חברות קטלוגים שמעוניינות להביא לקוחות זקוקות לצילום מוצרים. כיום, חלק ניכר מהקניות נעשה מבלי שהלקוח רואה את המוצר הפיזי בעיניו. קנייה כזו יכולה להתבצע ישירות מקטלוג ובו צילום המוצר, או כמובן באתר האינטרנט של חברות. בעוד שקטלוגים יקרים מופקים בדרך כלל על ידי חברות כמו גדולות שמשקיעות כסף רב בצילום מוצרים, גם חברות קטנות מחזיקות כיום אתרי אינטרנט אשר מאפשרים לגולשים מכל מקום בעולם להיחשף למוצריהן ללא ביקור בחנות. גם לחברות אלו מומלץ שלא לוותר על צילום מוצר איכותי. נכון, כל אחד יכול להשתמש במצלמה דיגיטלית פשוטה ולהעלות את צילום המוצר לאתר האינטרנט, אולם התוצאה לא תהיה מקצועית.

שימוש בצלם מקצועי, שמתמחה בצילום מוצרים, תוביל לתוצאה שונה לחלוטין. צלם מוצרים מקצועי יודע כיצד לגרום למוצר שלכם להיראות הכי טוב שאפשר. צלם המתמחה בצילום מוצר ובצילום תמונות ידע להתאים בין המוצר שלכם לבין האווירה על הסט והמטרות השיווקיות של הארגון שלכם. צלמים המתמחים בצילום מוצרים עושים זאת בעזרת שימוש בציוד צילום מקצועי, ובעזרת צילום בסטודיו ייעודי שבו נעשה שימוש במשחקי תאורה. כל אלו משפרים לאין שיעור את איכותו של צילום המוצר. בסופו של דבר, בהשקעה לא גדולה, תוכלו לזכות בצילום מוצרים מרשים ביותר, שיעזור לכם לשכנע את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם לבחור במוצר שלכם, ולא בזה של המתחרים.
אודות הסטודיו
צילום מקצועי |  מפת האתר